V sredo, 21. februarja, nam je Saša Špiler, vodja marketinga v podjetju First Class, delila znanje o personal brandingu. Predstavila nam je kaj je personal branding in zakaj je pomemben, kako zgraditi dober personal branding in primere dobrega personal brandinga na različnih socialnih omrežjih. Za konec smo si pogledali tudi svoj Linkedin profil in ga z nasveti Saše dopolnilni in izpopolnili.
Personal branding ali gradnja osebne blagovne znamke je proces, skozi katerega posameznik ustvari svojo podobo, ki vključuje njegove osebnostne lastnosti, veščine, izkušnje in vedenje, ki definirajo njegovo edinstveno identiteto.
Personal branding je pomemben v različnih situacijah – ko iščemo nove priložnosti za zaposlitev, želimo napredovati ali spoznavati nova poznanstva in s tem širiti svojo mrežo poslovnih stikov. Vsem je skupno, da jim dober personalni branding pomaga:
Izpostavili smo primer dobre prakse Petre Parovel, ki je z oblikovanjem svoje osebne blagovne znamke, na socialnem omrežju Instagram, odprla svoje podjetje SWY. SWY ali Starts with you je njena blagovna znamke, ki se ukvarja s prodajanjem oblačil in prigrizkov. SWY ima tudi svojo aplikacijo, v kateri so dostopne vadbe, zdravi recepti in nasveti za bolj zdravo in aktivno življenje.
V zadnjem delu smo si pogledali kakšen je naš Social Selling Index na Linkedinu. Če vas zanima, si to lahko ogledate tudi vi na Social Selling Index | Sales Navigator (linkedin.com). Saša nam je podelila še nasvete in trike, kako izboljšati svoj profil na Linkedinu.
Personalni branding ali osebna blagovna znamka je presek tega, kako vidimo sebe in kako nas vidijo drugi. Pomemben je v različnih situacijah – nove priložnosti, novi produkti/storitve. Z uspešno oblikovano in komunicirano osebno blagovno znamko lahko posameznik izstopa iz množice, vzpostavi kredibilnost, privabi nove karierne in profesionalne priložnosti in vzpostavi nova poznanstva.