Predavanja, delavnice in treningi
Oglej si vsebine predavanj in strokovnjake, ki so del izobraževalnega programa BusinessClass.
Predavanja, delavnice in treningi

Blaž Zupan, docent na Ekonomski fakulteti & Co-founder, Optiprint
Marjan Kramar, izkušen podjetnik
dr. Rok Stritar, Co-founder, Kibuba & Oksip
BusinessLab
Marjan Kramar, izkušen podjetnik, deli dragocene izkušnje iz sveta podjetništva. Dr. Rok Stritar, strokovnjak za vitko poslovanje, razkriva ključne vidike učinkovitega procesa ustvarjanja vrednosti. Dr. Blaž Zupan, profesor in strokovnjak za design thinking, prinaša kreativne pristope in inovativne rešitve. V BusinessLabu udeleženci pridobijo praktično znanje in veščine, ki so ključne za uspešno navigacijo v dinamičnem poslovnem okolju. Skozi različne izzive raziskujejo, kako preoblikovati procese, razvijati inovativne izdelke ter ustvarjati vrednost za končne uporabnike.

mag. Aleš Vičič
Razvoj psiholoških veščin za uspešnost v poslovnem okolju
Mag. Aleš Vičič je izkušen poslovni psiholog, športni psiholog, predavatelj in avtor. Več kot 20 let je deloval kot eden vodilnih športnih psihologov v Sloveniji. Bogate izkušnje je prenesel na področje poslovne psihologije in že več kot desetletje svetuje ključnim kadrom v podjetjih. S svojim prodornim pristopom in razumevanjem človeške psihologije pomaga organizacijam in posameznikom dosegati izjemne rezultate. Njegove predstavitve so znane po karizmatičnosti in energiji, ki navdušujejo občinstvo. Je priznan avtor številnih člankov in knjig ter priznan predavatelj - svoje znanje je delil tudi na mednarodnih konferencah. Na delavnicah bodo udeleženci pridobili vpogled v ključne vidike profesionalnega in osebnega razvoja. Skozi interaktivne vaje in študije primerov se bodo naučili dragocenih veščin in strategij za izboljšanje lastnega performanca ter vodstvenih sposobnosti in prenosa teh v prakso.

Metka Hrovat, Partner, Brand Trust & Chief Brand and HR officer, SIP
Kako razviti in pozicionirati blagovno znamko?
Mag. Metka Hrovat je strokovnjakinja za razvoj strategij blagovnih znamk z več kot 25 let managerskih izkušenj v slovenskih podjetjih in več kot 10 leti svetovalnih izkušenj v mednarodnem okolju. Na predavanju "Kako razviti in pozicionirati blagovno znamko" bo poudarila povezanost poslovne strategije in znamke. Na konkretnih primerih iz tuje in domače prakse bo predstavila, kako znamka, ne produkt, sproži iracionalne nakupe ter kako se s kredibilnostjo, atraktivnostjo in diferenciacijo znamke doseže učinkovito pozicioniranje na trgu.

Boško Praštalo, strokovnjak za mreženje & lastnik, Poslovno mreženje
Saša Špiler, vodja marketinga, FirstClass
Aktivacija v mreženju
Boško Praštalo in Saša Špiler sta priznana strokovnjaka na področju personal brandinga in LinkedIna. Boško je znan po svojem bogatem znanju in izkušnjah, ki jih uporablja pri pomoči posameznikom in podjetjem pri gradnji močnih osebnih blagovnih znamk. S svojim strastnim pristopom in predavanji razkriva ključne strategije za uspešen personal branding. Njegove delavnice so usmerjene k razvoju komunikacijskih veščin, navezovanju stikov, vzpostavljanju ključnih odnosov ter doseganju ciljev. S strokovnim pristopom in zavezanostjo pomaga pridobiti potrebna znanja in spretnosti za uspešno mreženje v poslovnem in zasebnem okolju. Saša je marketinška strokovnjakinja, ki dobro pozna skrivnosti LinkedIn-a in pomaga posameznikom izkoristiti potenciale tega družbenega omrežja za razvoj kariere. Njeno znanje in nasveti so praktični ter pomagajo pri izboljšanju profila in gradnji povezav na LinkedInu. Oba strokovnjaka prinašata izjemno strokovnost, interaktivne pristope in praktične primere, ki bodo udeležencem omogočili izpopolnitev njihovega znanja o personal brandingu in uporabi LinkedIna za karierne priložnosti.

Dr. Igor Jakomin, Deputy Chief Executive Officer, CargoX
Vpliv sodobnih tehnologij na logistiko, oskrbovalne verige in mobilnost
Dr. Igor Jakomin, Namestnik direktorja podjetja CargoX in strokovnjak z več kot petindvajset letnimi izkušnjami v logistiki in oskrbovalnih verigah, bo vodil delavnico z naslovom "Vpliv sodobnih tehnologij na logistiko, oskrbovalne verige in mobilnost". Skozi svojo kariero je raziskoval vpliv sodobnih tehnologij, kot je blockchain, na oskrbovalne verige. Na delavnici bo razpravljal o globalnih trendih in trgih, ki vplivajo na logistiko in oskrbovalne verige, različnih vrstah logistike ter upravljanju oskrbovalnih verig. Dr. Jakomin bo prav tako delil svoje izkušnje s praktično simulacijo oskrbovalne verige, s poudarkom na vplivu udeležencev in izkoriščanju tehnologij za optimizacijo logističnih procesov.

Dunja Kristan, kreativna direktorica, PM poslovni mediji
Oblikovanje s Canvo - enostavno!
Dunja Kristan je magistrica tržnega komuniciranja in kreativna direktorica v agenciji PM poslovni mediji. Snuje in svetuje - kreativne komunikacijske rešitve za mala in velika slovenska podjetja, navdušuje jo videoprodukcija, rada pa se znajde tudi v vlogi predavateljice.
Na delavnici, ki je namenjena udeležencem BusinessClassa, se bomo spoznali z intuitivnim spletnim orodjem za oblikovanje, Canva. Dotaknili se bomo osnov vizualnega komuniciranja in priprave vsebin, potem pa se poglobili v bogat nabor funkcij in možnosti, ki jih ponuja orodje Canva. Da teorija ne bo ostala le pri besedah, se bomo preizkusili tudi v praksi. Skupaj bomo oblikovali nekaj vizualizacij, kjer boste lahko uporabili novo pridobljene veščine in se prepričali o učinkovitosti in enostavnosti orodja Canva. Sproščeno bo in zabavno! Prinesite računalnik in (vizualni) navdih.

Jože Kaligaro
Finance za nefinančnike
Jože Kaligaro, uspešen slovenski gospodarstvenik z dolgoletnimi izkušnjami na področju vodenja velikih industrijskih podjetij in trenutni direktor pri Weiler Abrasives, bo vodil poučno predavanje "Finance za nefinančnike". S svojim obsežnim znanjem in izkušnjami iz industrije bo Jože udeležencem na dostopen način predstavil osnove finančnega upravljanja. S pomočjo praktičnih primerov bo raziskal ključne elemente poslovne in finančne uspešnosti, ekonomske pojme povezane z uspešnostjo poslovanja in inkrementalno analizo. Delavnica je zasnovana tako, da pomaga udeležencem bolje razumeti in upravljati svoje zasebne finance, kot tudi finance v podjetjih, kjer se bodo zaposlili.

Blaž Kos
Formula za karierni uspeh
Blaž Kos, priznani strokovnjak na področju osebne produktivnosti in učinkovitosti, se je več kot 15 let ukvarjal s kapitalskimi trgi v regiji, predvsem s tveganim kapitalom in pridobivanjem investitorjev za rast in razvoj podjetij. Sodeloval je tudi pri ustanavljanju univerzitetnih inkubatorjev in tehnoloških parkov ter kot poslovni svetovalec vodil mrežo poslovnih angelov.
Blaž Kos danes primarno svetuje podjetjem vseh velikostih pri strategijah rasti in optimizaciji procesov ter na področju vitkega in agilnega poslovanja. Več let je pisal tudi zelo popularen blog na temo psihologije, podjetništva in produktivnosti.
Velikih pet faktorjev osebnosti je eden najpopularnejših analitičnih modelov ter odlična podlaga za diskusijo o dejavnikih, ki vodijo h kariernemu uspehu. Na predavanju Formula za karierni uspeh si bomo pogledali, kje in kako dimenzije odprtosti do sprememb, vestnosti, ekstrovertiranosti/introvertiranosti, sprejemljivosti in nevroticizma, vplivajo na naš karierni uspeh.
Dimenzije bodo odlično izhodišče skozi predavanje za analizo zakaj so mreženje, strokovnost, produktivnost, vseživljenjsko učenje, pogajanje in druge kompetence ključne ko gradimo kariero. Dodatno bomo obravnavali, kako obrniti svoje šibkejše dimenzije v svoj prid (npr. če smo introvertirani in nam mreženje ni po godu), vso pridobljeno znanje pa bomo za piko na i prelili v osebni karierni načrt.

Brigita Pirc
Poslovno mreženje
Brigita Pirc je izkušena strokovnjakinja na področju poslovnega mreženja, ki se ukvarja z gradnjo uspešnih poslovnih odnosov. Kot nacionalna direktorica in ustanoviteljica podjetja BNI Adria ter strokovnjakinja na področju psihoterapije, je Brigita priznana strokovnjakinja na področju poslovnega mreženja. V svojem predavanju "Poslovno mreženje" bo delila dragocene nasvete in strategije za vzpostavljanje močnih poslovnih odnosov. Poudarila bo pomen osebnostne rasti, zaupanja in prilagajanja pri komunikaciji. Udeleženci bodo pridobili praktične smernice za uspešno mreženje in gradnjo dolgoročnih poslovnih povezav.

Aleksandar Kešeljević
Makroekonomija kot podlaga za managersko odločanje
Dr. Aleksandar Kešeljević, izredni profesor na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in nekdanji svetovalec predsednika vlade za ekonomsko politiko, bo imel predavanje na temo "Makroekonomija kot podlaga za managersko odločanje". Dr. Kešeljević ima dolgoletne izkušnje v akademskem in javnem sektorju, kjer je raziskoval in svetoval o ekonomski politiki, gospodarskih zadevah in infrastrukturi. Na predavanju bo obravnaval ključne makroekonomske koncepte in njihov vpliv na odločanje vodenja. Znanje je pridobil ne le v Sloveniji, ampak tudi med študijskim obiskom na prestižni Columbia University v New Yorku. Predavanje bo zagotovo ponudilo vpogled v kompleksnost makroekonomije in njen vpliv na poslovne odločitve.

Rok Praprotnik
Osebna odgovornost in integriteta na delovnem mestu
Rok Praprotnik je izkušen strokovnjak za skladnost in trajnostne strategije ter nekdanji namestnik vodje slovenske protikorupcijske agencije. Vodi skladnostno ekipo v pomembni bančni skupini v Adria regiji. Njegovo predavanje bo obravnavalo različne etične dileme in njihove rešitve. Rok pri predavanju uporablja interaktivne metode, ki spodbujajo poslušalce k razmišljanju o lastnih vrednotah ter etičnih odločitvah. Osredotoča se na pristop "walk the talk", kar pomeni, da moramo živeti v skladu s svojimi vrednotami in biti dosledni v svojih dejanjih.
Želiš biti obveščen o naslednji izvedbi programa?
Izpolni spodnji obrazec ter bodi obveščen o naslednji izvedbi programa BusinessClass in drugih aktualnih novicah in zanimivostih v zvezi s programom.